Ahad, Mac 20, 2016

Ceritera 2016:Gua Bama dan perpisahan..

Salam sejahtera..
Dah lama tidak mengemas kini blog.
Ketandusan idea dan yes agak perlahan.
Nak upload gambar di kirakiragambar pun teramat perlahan.

Gua Bama
Lokasi di Kg Relong.
Gabungan bebudak motor geng offroad
Bila sembang tak main kelajuan 100
Semua 200 ke atas.
Apapun review Bama ini telah saya update di fb
Dan di kirakiragambar untuk makluman lanjut

Tahun ini merupakan tahun dukacita dimana saya bercuti kecemasan 2 kali
Tiada apa yang ingin saya katakan
Lantaran atuk saya Dara binti Musa dan Md Yassin bin Kassim meninggal dunia
Apapun hanya al fatihah sahaja mampu untuk diungkapkan.
Di sini saya sudah melihat siapa saudara dan siapa taulan
Isu ini telah saya utarakan di fb beberapa bulan yang lepas

Rakan sekerja telah berpindah
Tiada men to men
Tiada keletah bersarapan agak slow menikmati makanan sempoi sempoi bahasa
Apapun kepada Mohamad Aref selamat bertugas di tempat yang baru
Insya allah hari hari boleh jumpa isteri..haha

Tetapi disebalik duka ada kisah gembira
Selamat pemgantin baharu kepada Siti Nadiah Salim
Selamat menempuh pahit manis alam rumahtangga.

Disebalik ulasan ada kesimpulannya
Kesimpulannya pelbagai pahit manis,suka dan duka untuk menyeimbangkan kehidupan.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin