Jumaat, Oktober 28, 2016

Dah lama tidak update..

Hakimi belon belon
Salam sejahtera.
Sekian lama saya tidak update apa yang ingin dicoretkan di dalam blog.Kata orang lain ianya dah bersawang.
Apabila bersawang kita kena bersihkan.
Alhamdulilah meskipun peminat saya tidak lah ramai,seperti maklum blog saya tidak ramai pengikut.
Tetapi tidak mengapa selagi hayat dikandung badan saya akan update blog saya.


Kenapa tidak update blog?
a)Ketiadaan internet
Ketiadaan internet menyebabkan saya tidak boleh berblogging termasuk menghantar gambar di kirakiragambar.com.Kelajuan internet yang perlahan memaksa saya tidak mengupdate blog seperti sedia kala
b)Upgrade kepada streamyx/unifi
Nak upgrade memakan kos dan saya terpaksa memotong bil astrerok.Tetapi saya tidak pasti bagaimana kelajuan internet streamyx saya untuk saya upgrade kepada android tv?
c)Kekangan masa
Hmm ini adalah masalah utama.Masa bekerja menghalang saya untuk bermain dengan anak dan untuk update blog.

Walaubagaimanapun:
a)Saya ada menjual coin emas.Kandungan emas 99.9 peratus dengan sijil yang disahkan
b)Ianya edisi terhad untuk beberapa keping
c)Saya akan cuba update blog.Namun domain adichik.com tidak langsung boleh digunakan.Hanya menunggu masa untuk menukar domain baru.

Apapun terima kasih kerana membaca dan sokong lah blog buatan Malaysia..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin